עדיין אין תגובות

בחירות ליו"ר וסיו"ר הנהגת הורים מסלולית

תתחדשו! בחירות ליו"ר וסיו"ר הנהגת הורים מסלולית

בבחירות חשאיות ומקוונות בקרב כל חברי וחברות ועדי המסגרות [מעבריטף ועד כיתה ד תל"י תרבות עברית] נבחרה הנהגת הורים חדשה למסלול: הילה פלס האס [יו"ר] ומרי ציון [סיו"ר].

תודה לדורין ציון על שנים שהיית כאן כל כולך: עם ידיים עמלות ופעלתניות, עם רגליים זריזות לכל משימה גדולה וקטנה, עם אוזן קשבת וכתף להישען עליה, עם לב רחב ושכל חריף, וכמובן תודה על הנכונות להוביל קבוצה גדולה של הורים בדברים של טעם. תודה להילה ולמרי על הנכונות להמשיך במשימה.

ביקשנו מהן לספר מעט על עצמן:

הילה פלס האס: אמא לאיילה מכיתה א׳ תל״י תרבות עברית, יובל מגן עבריטף ועמית בן שנה [עתודת המסלול! חחח]
זו השנה השלישית שלנו במסלול ובקהילת קודש וחול. אני מגיעה מעולמות החינוך הבלתי פורמלי ונוער בסיכון. בשנים האחרונות עסקתי בתחום ההייטק. כעת אני בעיצומו של מסע חדש ומרגש של יצירה בתחום הנגרות והסטיילינג. חשוב לי לקדם ולשמר את התקשורת המיטיבה של הצוות וההורים כי בעיניי שיתוף פעולה מלא ואמיתי בין שני הגורמים האלו הוא המפתח לכל השינויים, הרעיונות והערכים שאנחנו כקהילה רוצים/ות לקדם במסלול. גאה להיות חלק מהקהילה והמסלול ובטוחה שביחד נכבוש עוד יעדים.

ליצירת קשר עם הילה: 052-6645444

מרי ציון: אמא של בארי ואסיה, בת זוג של דודו, עורכת דין ומומחית לדיני עבודה, בעלת תואר שני ביעוץ ארגוני, בוגרת קורס אימון מכון אדלר, אוהבת בני אדם, טבע וטיולים בעולם- ואוכל! מאמינה בתקשורת ישירה ומאמינה בשינוי. מאמינה שיחד נעשה עולם טוב יותר.

ליצירת קשר עם מרי: 054-7928453

 

לפרסם תגובה