עדיין אין תגובות

משולחנה של מיטל דראי: רכזת מסלול תל"י – תרבות עברית

זו השנה השנייה בה אני פותחת שנה בבית ספר ״ניצנים״ במסלול תל״י-תרבות עברית בתור רכזת המסלול ומחנכת. בכל פעם מחדש זהו מעמד מרגש כבפעם הראשונה; הלב מסרב להאט את קצבו ותחושת חג נישאת באוויר, שנת לימודים תש״פ לפנינו. מסלול תל״י- תרבות עברית מהווה עבורי בית חם אשר מוביל ומנחיל תרבות בה ערכי כבוד האדם, חדשנות, פלורליזם, מעורבות חברתית וקהילתית הם המרכזיים. אני מאמינה שדרך הטמעת ערכים אלו כשגרת חיים תוביל את ילדינו לעתיד של מיצוי, מימוש והצלחה. בטוחני שמסלול זה מצמיח את מובילי החברה הישראלית ויהפכו אותה לחברה טובה יותר, ערכית יותר ופורצת דרך.

השנה המסלול שלנו התרחב ופותח את שנתו החמישית בבית הספר. הגענו כבר ל-100 ילדים במסלול תל״י-תרבות עברית ניצנים. ברצוני לברך את תלמידי/ות המסלול; ראשית, אברך את תלמידי/ות א׳ החדשים/ות שהצטרפו אלינו ואאחל להם/ן השתלבות מהירה, מיטבית ומהנה. שנית, אאחל לשאר תלמידי/ות המסלול שנה פורייה, חוויתית ומוצלחת. שנה שבה תמשיכו לכבד אחד את השנייה, לגלות את הכוחות הטמונים בכם/ן ולהציב מטרות ויעדים חדשים.

בנוסף, השנה התווספו אלי ולמעיין לין-מירון 3 מורות חדשות לצוות תל"י: מדלן קריטמלר, טלי שמס ועדי חכמון. אאחל להן שנה של למידה משמעותית, שנה של עשייה מבורכת שתלווה בשלווה ובנחת. שיהיה לכן בהצלחה. אני מודה לכם/ן, הורים יקרים, על האמון הרב שאתם/ן רוכשים/ות לנו. אני מזמינה אתכם/ן להיות מעורבים ושותפים בעשייה החינוכית למען הצלחת ילדינו. שתהיה זו השנה, שנה טובה, מבורכת ומרחיבת אופקים.

לפרסם תגובה