עדיין אין תגובות

פרידה מרכזת החינוך- גלית ביתן

הורים יקרים

בימים אלה אני מסיימת את תפקידי כרכזת החינוך של הקהילה.

במסגרת תפקיד זה זכיתי לספר סיפורים יהודיים עתיקים לילדי הגנים וליצור איתם, לברוא עולמות חדשים מתוהו ובוהו, למצוא בכל פעם עוד נקודות חיבור לחיים בפרשת השבוע. יחד יצאנו למשימות חקר של חיי היום יום במזרח הקדום בתקופת התנ"ך, למדנו על מושג הקדושה בספר ויקרא ועל מימד הקדושה בחיים עצמם, התחקינו אחר המסרים הסמויים והגלויים במגילת אסתר והתנסינו בדרכים שונות ששיפרו את עבודת הצוות הכיתתית.

בכל שיעור יצאתי נפעמת, נפעמת מאמירות שממש לא ברורות מאליהן בכל גיל, ממבטים נוצצים כשהצלחתי לגעת, מההתרגשות שאחזה בילדים כשיצאנו יחד מהקופסא אל חווית יצירה וחידוש, מהחיבוק הזה שקיבלתי בכל פעם שנכנסתי (נכון, בכיתות ד-ה הם כבר קשוחים למדי).  

וגם: הכרתי אתכם, קהילה מחויבת וערכית המבקשת לחולל שינוי בחינוך ילדיה בפרט ובסביבתה הקרובה והרחוקה בכלל, למדתי המון וכולי תקווה שהצלחתי גם לשתף משלי קצת. כבר הרבה שנים אני עובדת ומאמינה בשיתוף הפעולה ההכרחי שבין מערכת החינוך לבין ההורים, בעבודה איתכם קיבלתי אלף דוגמאות לכמה הקשר הזה הכרחי ומשמעותי כשהוא מתקיים.

אני רוצה להודות לכם על האמון שקיבלתי מכם, על הפירגון, על השאלות המחכימות והרעיונות המאירים, על הפידבקים הטובים והרעים גם יחד, על השאלות הקשות ועל הסיפורים הקטנים והמצחיקים בוואטסאפ, סיפורים שהבהירו לי שמה שנלמד בכיתה הדהד בכל מיני דרכים שונות ומשונות גם בבתים.

אני רוצה גם להודות למורות המסלול על המפגש והעבודה המשותפת. מפגש שלפעמים היה קשוח ומאתגר ולפעמים היה מאיר עיניים ומלא השראה, אבל תמיד זה היה מפגש מחכים ומעשיר, אני מודה על הדרך שעשינו יחד, אני יודעת שאקח אותה איתי לכל התנסות חדשה.   

ולבסוף: אני רוצה להודות לאנשים שאיתם עבדתי בכל שעה אפשרית כמעט. לנשים שהיו לי אוזן קשבת ועין טובה וכתף תומכת ויד מושטת לשיתוף פעולה: הנהגת המסלול הילה פלס האס ומרי ציון וגם רלי קצב והדס פסטר בכר, הוועד המסלולי של ביה"ס והגנים, רכזת המסלול מיטל דראי וכמובן הרבה גלית כהן קדם שמסירותה למסלול ולקהילה היוו עבורי דוגמא ומודל לאורך כל עבודתי.

אני ממשיכה לאתגרים חדשים אך נשארת בעולם החינוך היהודי והחינוך לחדשנות כערך. וכמובן, אמשיך לעקוב אחרי העשייה המבורכת של המסלול והקהילה, סה"כ בת ים לא כ"כ רחוקה מחולון…  

ואני מאחלת לכם בהצלחה בכל השבילים שמוליכים אותנו להיות חברה טובה יותר.

באהבה גדולה, גלית ביתן.

לפרסם תגובה