עדיין אין תגובות

סיכום שנת-הלימודים תש"ף / הילה פלס האס ומרי ציון

עכשיו, כשאנו עומדות בפני פתחה של שנת הלימודים החדשה, תמיד טוב ומלמד להסתכל אחורה ולראות מה חווינו ולמדנו בשנה החולפת.

את שנת הלימודים הקודמת פתחנו בהתרגשות הרגילה שתמיד מגיעה לקראת ה-1 בספטמבר, וגם שמחנו שהצטרפו למסלול כ-20 משפחות חדשות.
לצד ההתרגשות, פתיחת שנת הלימודים הייתה מלווה גם בחששות: רעות, הגננת של עבריטף, הייתה צפויה לצאת לחופשת לידה במהלך השנה, ובבית ספר "ניצנים" מונה מנהל חדש, מיכאל בן מיכאל.

האתגר החשוב שעמד בפנינו היה היכרות וביסוס הקשר עם מיכאל. למרות שהייתה זו שנת התאקלמות עבור מיכאל בבית הספר, הוא למד והכיר את בית הספר במהרה, ובתוך זה גם את המסלול שלנו ושמחנו למצוא במיכאל שותף אמיתי לדרך, שרואה חשיבות במסלול שלנו ורוצה בביסוסו. אחד החידושים וההישגים החשובים של שנה זו היה ייסוד של ועדת היגוי מסלולית בבית הספר, המתכנסת באופן סדיר, בהובלתו של מיכאל בשיתוף מיטל דראי רכזת המסלול, ויחד עם גלית הרבה ואיתנו, כנציגות ההורים. ועדת ההיגוי עסקה ועוסקת גם בעניינים השוטפים של המסלול וגם בחזון לגבי המסלול, הובלתו קדימה, יציבותו והתפתחותו. בהזדמנות זו נאחל המון בהצלחה ושלל ברכות להדס פסטר בכר, על כניסתה כמנהלת קהילת קודש וחול והצטרפותה בין היתר גם לוועדת ההיגוי.

 כבר בפתיחת שנת הלימודים התמודדנו עם אתגר נוסף, כאשר מיכאל הודיע על התפטרותו עקב טענות שעלו סביב בחירות ליו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית. בפעולה מהירה, עם שילוב כוחות של כל הורי כיתות המסלול, גבי יו"ר הנהגת ההורים הנוכחית וועד ההורים המוסדי בבית הספר, פעלנו להישארותו של מיכאל בבית הספר, מהלך שצלח לשמחתנו!

בינתיים, בגן עבריטף, רעות איתרה וחנכה גננת מחליפה לעבריטף לתקופת חופשת הלידה שלה, וכך התוודעו הורי הגן לאביב לוי, גננת מקסימה ואהובה על הורים וילדים כאחד, שהשנה אף מצטרפת לצוות הגננות הקבוע של המסלול.

ואז, זמן קצר אחרי (שבקושי) הספקנו ליהנות מהצגת הפורים המסורתית של המסלול וראינו את הילדים והילדות החמודים משחקים בהצגה ומספרים לנו בדיחות פורימיות, ולפני שהספקנו ממש לממש את כל התכניות השנתיות היפות שלנו – הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים.

גם במהלך תקופת הקורונה המאתגרת המשכנו להיות קשובות להורים ולצורכיהםן המשתנים ופעלנו לשמור על קשר יציב עם צוותי ההוראה בגנים ובבתי הספר ולסייע להם, ככל הניתן, באתגרים השונים שניצבו בפניהם עקב הקורונה. כמו כן, המשכנו לקיים את פגישות צוות ההיגוי עם מיכאל גם במהלך תקופה מאתגרת זו (ותודה לזום :-)).

הקורונה עדיין איתנו גם השנה, אבל אנחנו כבר מכירים אותה טוב יותר. אנו בטוחות שבשנה הקרובה נשכיל ונצליח להוציא הרבה דברים אל הפועל גם לצד הקורונה, וכבר מתרגשות.

יש הרבה מה לעשות ונשמח להמשיך לפעול למען הורי המסלול גם בשנה הבאה.

בברכת שנה טובה ושנת לימודים מהנה לכל הילדות ולילדים, בגנים ובבית הספר.

 

הילה פלס האס ומרי ציון

נציגות הורי המסלול

לפרסם תגובה