עדיין אין תגובות

נעים להכיר – מועמדות לנציגות הורים מסלולית

נעים להכיר – קרן בשארי

שמי קרן בשארי, אמא של אלה בשארי (עולה לכיתה א' במסלול), אנחנו נהנות לקחת חלק במסלול כבר 3 שנים נפלאות. אני עוסקת בקידום אתרים בגוגל – למעשה אני עוזרת לבעלי עסקים לנצח את האלגוריתם של גוגל ואת המתחרים שלהם, כדי לעלות כמה שיותר גבוה בעמוד תוצאות החיפוש. כשהגעתי לחולון, בדיוק לפני 7 שנים, לקראת הלידה של אלה, זה היה מתוך כורח. לקראת הכניסה של אלה לגן עירייה נחשפתי למסלול ומהר מאוד הבנתי שהגעתי הביתה. התחברתי לערכי המסלול, להורי הגן ובהמשך לקהילה.החיבור שלי לקהילת קודש וחול ומסלול תרבות עברית מתבטא בכמה רבדים, בין היתר בערכים החינוכיים. נציגות ההורים היא דרך נפלאה עבורי לתרום במקומות החשובים לי בתוך הקהילה ובתוך התא המשפחתי הקטן שלנו. בימיי כתלמידה חשתי שחדוות הלמידה והיצירתיות נעלמו וכי יש צורך לעורר מחדש את הסקרנות הטבעית הטבועה בנו מינקות. מערכת החינוך לא השתנתה מאוד לאורך מאות שנים ועסוקה בהקניית תכנים לימודיים לתלמידיה, בעוד שהעולם האמיתי מתפתח בקצב מהיר והעידן החדש מחייב את ילדינו ללמידה אחרת, חדשנית, יצרתית וערכית, אשר תכשיר אותם לחיים בעולם המשתנה תדיר.לכן,החלטתי להגיש את מועמדותי לנציגות ההורים המסלולית ולתרום מהידע והיכולות שלי לקהילה וילדי המסלול.

נעים להכיר: אורלי אורן- קולבינגר

אורלי אורן-קולבינגר

שמי אורלי, בת 38, אמא של יהב, אופק (עולים ל-ד') ורומי (עולה לטרום חובה), ובת הזוג של אלעד. במקצועי אני דר' למשפטים וחברת סגל בכיר במכללת ספיר. משפחתנו הצטרפה למסלול בפועל לפני כשנה לאחר ששבנו לישראל בתום שהות ממושכת בארה"ב. לא היה לנו ספק שמסלול תל"י והקהילה יהיו ה-מקום עבורנו ואכן הפך לנו לבית. במהלך השנה האחרונה התוודעתי לתפקידה החשוב של הנהגת ההורים המסלולית, ובכוחה לתת הן מענה שוטף והן להוציא לפועל תהליכים ארוכי טווח לטובת הילדות.ים ומשפחות המסלול בגנים ובבית הספר. ארצה לתרום למנהיגות ההורים המסלולית מיכולותיי האישיות והמקצועיות ומניסיוני בתהליכים ארגוניים, לשם פיתוח, עיצוב וקידום מטרות המסלול תוך תיאום ותיווך בין הא.נשים והגופים הרלוונטיים. אשמח להצטרף לעבודה הקשה שנעשתה עד כה ותיעשה עוד בעתיד כדי לשמר את ההישגים הקיימים ולקחת את המסלול שלנו קדימה. בהצלחה לכולנו ושנה טובה!


נעים להכיר – לילך שמר חביב

שלום שמי לילך שמר חביב אני אמא למאיה, עומרי ועידן. נמצאת במסלול מאז הקמתו בבית ספר ניצנים ותמיד הייתי בוועדי ההורים של הכיתות. 2 מהילדים שלי נמצאים במסלול תל"י והאח התאום של עומרי נמצא בכיתה רגילה הניצנים.
המסלול קרוב לליבי מאוד. בתחילת הדרך ריכזתי את חוכמת את הדור הבא של הכיתה וגם קצת של המסלול.
המסלול חשוב לי וגם חשוב לי לשמור על קשר טוב עם יתר בית ספר ניצנים כי אנחנו גם קצת אחרים ואנחנו גם חלק מבית ספר ניצנים וגם שונים ואחרים. אני יודעת לתפקד היטב ולבסס את איכויות המסלול בבית הספר ולגייס תמיכה של מיכאל והנהגת ההורים.

ש לי תואר ראשון בתקשורת וניהול. אני עובדת בסוכנות ביטוח ובעברי הייתי עוזרת הוראה של סטודנטים וכן העברתי חוגי מדעים לילדים. תחום החינוך מאוד חשוב לי וקרוב לליבי.

לפרסם תגובה